Sunday, July 18, 2021

Full text of "The Gothic and Anglo-Saxon Gospels in parallel columns, with the versions of Wycliffe and Tyndale"

Full text of "The Gothic and Anglo-Saxon Gospels in parallel columns, with the versions of Wycliffe and Tyndale": 15 Treuli I seie to 50U, who euere schal not rece3^e the kyngdom of God as this litle child, he schal not entre in to it. 16 And he biclippinge hem, and putt- inge hondis ypon hem, blesside hem. 17 And whanne Jhesus was gon out in the weye, o man rennyuge bifore, the kne bowid, preiede him, seiynge, Goode maistir, what schal I do, that I receyue euerlastinge lyf ? 1 8 Forsothe Jhesus seide to him. What seist thou me good ? No man good, no but God aloone. 19 Thou hast knowen the comaunde- mentis, do thou non auoutrie, sle not, stele not, seie not fals witnessinge, do no fraude, worschipe thi fadir and modir. 20 And he answeringe seith to him, Maistir, I haue kept alle these thiugis fro my ^outhe. 21 Sothli Jhesus biheld him, and louyde hym ; and he seide to him, O thing failith to thee ; go thou, selle thou what euere thingis thou hast, and ^yue to pore men, and thou schalt haue tresour in heuene ; and come, sue thou me. . . TYNDALE, 1526.